2016. április 12., kedd

Puffok születése


És tadaaaaaam, mindketten elkészültek. Az utóbbi idők két legnagyobb projektje, imádtam készíteni őket! Maradandót alkotni a világ egyik legjobb dolga...büszke vagyok magamra, hogy sikerült és köszönet mindazoknak, akik nélkül nem készülhetett volna el. Az étkező asztal két végére készültek, használaton kívül be lehet tolni az üveg asztal alá és rém egyszerű előszedni, ha vendégek érkeznek. Teljes magassága lábakkal együtt: 48 cm, ülőke átmérője: 40 cm, szivacs rész: 32 cm. Póló fonalat használtam a palásthoz és szempilla fonállal kombináltam a tetejét, mivel használat során kevésbé találtam így sérülékenynek az ülő felületet) Összesen 3 gombolyag nagy póló fonalat és 1 gombolyag szempilla fonalat használtam fel puffonként. A palástot lusta kötéssel kötöttem, a tetejét pedig horgoltam spirálisan. Nagyon szépen adta magát a két felület összedolgozása, szerintem simán megállná a helyét bármelyik nagy Design lakberendező boltban is. Az ülőke alján az utolsó sor kötésben átfüztem egy zsinórt, így szépen össze tudtam húzni és fixálni a huzatot. Ha bárkinek tudok még segíteni bármiben, keressen bátran!!!

Pólófonalak beszerzési forrása: ITT
Szempilla fonalak beszerzési forrása: ITT
















Második próbálkozásként nekiláttam 2 db. 65x65 szivacsnak, amelynek a magassága 20 cm, ebből lett ülőke a nappaliba....(ahhoz sem kellett hosszú palást, csak 20 cm x 2.6 méter,tutira elment az eszem... de ettől szép ez az alkotósdi!








2 megjegyzés:

Marilla írta...

Szuper jooook lettek ! Nagy munka volt de ahogy elnezem Millát , megérte !!

Unknown írta...

Nagyon klasszak! A szőrös szivacshuzathoz mennyi fonalat használtál?