2016. április 27., szerda

Brokkoli tócsni

Egészséges és laktató, egyszerűen elkészíthető ez a brokkolis tócsni. Köretként is megfelelő húsok mellé, de akár pl. egy tejfölös mártogatóssal főételként is megállja a helyét. 

Receptet itt találtam: SZAFI FITT Brokkoli tocsni

Annyit változtattam, hogy nekem nem volt itthon zabpehelylisztem, ezért zab örleménnyel helyettesítettem. A recept így is tökéletesen működött. Sütés előtt én reszelt parmezán sajtot szórtam a tetejükre, amitől még különlegesebb ízhatást értem el. (elhagyható) 

Minden szükséges információt az alapanyagokról és készítésról ITT találtok.

A recept egyébként ugyan ilyen módon működik sütőtökkel, cukkinivel, karfiollal is. Bátran lehet kísérletezni, az elkészítés során csak a képzelet szab határokat.  Kipróbáltam serpenyőben is sütve pici oliva olajon, úgy ropogósabb az eredmény. Kis golyókat formázunk, majd kanál segítségével laposra nyomkodjuk és pár perc alatt mindkét oldalát ropogósra sütjük. Melegen tálaljuk! 












Nincsenek megjegyzések: