2016. április 18., hétfő

Epres keksz, mert lassan itt a szezon

Egy fantasztikus és nem utolsó sorban nagyon mutatós süti, mindenki imádni fogja, ahol nagyobb a család, vagy akár vendégvárós falatkák lesznek, ott egyből lehet a mennyiségeket duplázni. Nálam minden recept annyiban vátlozik, hogy csak és kizárólag kókusz virág cukrot használok az édesítéshez. 

Receptet itt találtam: Tündérsüti








Ma is volt alkotás, de ma a konyhában kísérleteztem új egészséges édességeket. Delelőtt beszabadultam a MediLine Hűvösvölgyi úti üzletébe, hogy beszerezzek néhány alapanyagot. Többek között Extra szűz kókuszolajat, kókusz virág cukrot, kókuszlisztet vásároltam, mert ki akartam próbálni néhány paleos receptet. Csak ajánlani tudom mindkettőt, mert rettenetesen ízletesek, laktatóak és egyáltalán nem édesek. Az egyik a raffaello golyó paleo változata, a másik egy paleo keksz (nekem azért lett kicsit barnább, mert a kókuszvirág cukornak barnás színe van és a mandulát is a barna bevonatával aprítoztam. Annyit változtattam, hogy mindkettőben kókusz virág cukrot használtam. A raffaello paleo, tejmentes és vegán, a kekszben van tojás, de szintén tejmentes. 

Ezeket a recepteket itt találtam Raffaello golyó paleo módra:  Katucikonyha

Mandulás, kókuszos keksz: Katucikonyha



Nincsenek megjegyzések: