2016. november 1., kedd

Pure design by bardoczevi nyomában Dobpergés, Pamut gombolyag kötőtükkel, valalmint Hópihék táblafestékkel, kartonpapír angyalszárnyak

Ezeket a dobokat nagyon nagyon szeretem. Tavaly sokat rendeltem Évitől, mert időhiányban és alapanyag hiányban is szenvedtem, de idén korán eszméltem, hogy karácsony vészesen közeledik, és időben megrendeltem minden féle hozzávalót.

Az elkészítéséhez való segédletet itt találjátok: Pure design by bardoczeva
Imádom Évi blogját, mert rengeteg egyedi ötletet  és inspirációt lehet nála begyűjteni.



Tavaly az első hobby boltban nem kaptam kotta papírt, ezért azonnal fel is adtam a további dobokkal való munkálatokat. Most idén semmi sem fogott ki rajtam. A színvilág adott, Bézs-Krém-Türíz és barna, valamint antikos fehér, ezek lesznek a vezérszínek idén karácsonykor nálunk. Nem találtam kék kottát, hát készítettem magamnak....:) 



Szintén majdnem így jártam a pompom szalagokkal is....de a randa sárga színt (amit egyébként halvány krémnek küldtek)))) hamar harmonizáló színekké varázsoltam krétafestékkel. Ici picit megkeményedtek, de ez nem fog zavarni a feladatukban.



A fadobozok tetejéből is sikerült egy adag díszt elkészíteni. Óriás hópiék lettek,  ráadásul gyerekekkel is nagyon jó kis elfoglaltság, hisz a táblafestékkel bevont oldalra jó volt kézzel rajzolni...természetesen havas, téli motivumokat!

Ilyen lett az első adag elkészült óriás hópehely:




Pinteresten már tavaly is megtaláltam a fonállal bevont karácsonyfa díszeket, de valahogy nem jutottam el a megvalósításig, viszont idén Évinél megláttam újra ezeket a gömböcöket.  Tutira jó kis maradék felhasználás, a végeredmény pedig pazar. Amikor majd elkészülök a manók kötött sapkáival, lesznek még más színek is ígérem.



Szintén kevés alapanyagból elkészíthetőek ezek az antik angyalszárnyak. Pinteresten több sablont is lehet találni. Kartonból kivágjuk a formát, majd mindkét oldalára kotta papírt, vagy bármilyen színben a karácsonyfánkhoz harmonizáló papírt ragasztunk. Én bekentem őket dark sötét wax-al, hogy még régiesebb formát kapjak. Az akasztó spárga, mint már hagyományosan minden díszemnél.





Nincsenek megjegyzések: