2016. november 26., szombat

Angyali Angyal díszek variációi valamint karácsonyi táblácskák a fára


Izzóból készült díszt Bardócz Évinél láttam, kicsit másképpen, de készítettem belőle én is kettőt az idei fára. Hobby ragasztót ecsettel kentem az izzóra, majd beszórtam ezüst csillám porral. Angyalszárnyat vágtam ki vastag kartonpapírból, majd mindkét oldalát scrapbook papírral vontam be. Drótból kapott glóriát és egy kis kereszt lógót díszítésként.





Készül még újabb adag dobdísz, mert ez a papír annyira, de annyira szép és illik hozzá. 6-8-10 cm dobozokból készítem, még a dobverők és utolsó szalag díszítések hátra vannak.





Ajándékba készülnek ezek az ezüst-fehér dobocskák



Pinteresten találtam egy újabb Angyali ötletet, ahol papírból és textilből volt az angyalszárny és a kulcs alkotta az angyal testét. Kellet na, mit is szépítsem a dolgot.... Ezt a postcardos scrapbook papír teljesen tökéletes volt a feladatra, hozzá pedig finomabb kivitelezésű zsákvászont használtam, melyet hobby ragasztóval ragasztottam rá a kartonra. Jöhetett a szegecselés, majd a dróttal való rögzítés a kulcsokhoz.

Közben az eredeti képek feliratából ráleltem a megálmodó blogjára is, isteni fantasztikus ötletek hada található a blogjában. ITT nézelődhettek nála.











Home Therapy Kisdiófa oldalán találtam ezeket a fantasztikusan különleges, egyedi kulcsokat. Imádnivalóak!!!! Köszönöm!





Tovább keresve ötletek után legkedvesebb blogomban találtam rá ezekre a sörkarton alapra készített fahatású képekre,  persze pont volt hozzá itthon mindenem, már megfelelő scrapbook papírjaim is voltak...indulhatott a megvalósítás!!!  Eredeti ötletet itt találjátok: Fahatású táblácskák Két fajta papírom volt itthon a témában, melyek alkalmasak voltak a feladatra, az egyik egy régi képeslapokat formáló  kézi írású, a másik pedig karácsonyi képeslapokat formáló. Kicsit a képeslapokon változtatnom kellett, hogy színekben harmonizáljanak, kaptak egy leheletnyi  türkiz  díszítést. Tényleg nem kell hozzá sok alapanyag, némi drót a függesztéshez, scrapbook papír a megfelelő mintával, valamint szegecsnyomó és szegecs. Ez a fajta kézi szegecselő pár ezer forintért beszerezhető, szegeccsel együtt, nekem milyen véletlen ilyenem is volt a bőrös ékszerekhez. A havas részleteket Pentart Snow Pen-nel írtam és rajzoltam keretet a képeknek.








Nincsenek megjegyzések: