2016. november 13., vasárnap

Ismét varrással próbálkoztunk, újabb karácsonyi díszek születése

Nagyon megtetszett a varrás, ezért újabb talált ötleteket valósítottunk meg.
Volt ötlet, amit  a Pinteresten találtam, de volt, amihez szintén a jól megszokott kedvenc blogomba látogattam el.  Puredesign by bardoczeva oldalán láttam egy hasonló korcsolyát, nagyon nagyon tetszett ezért mindenképpen kerestem Pinteresten egy sablont a csizmához és kirajzoltam hozzá a korcsolyát. Szintén papír kartonból, de a végén akril ezüst festékkel kentem le, majd sötét vax segítségével antik hatást adtam neki. Imádom!!!!!!!!











Nálunk az ajándékok idén hajóval érkeznek. Annyira de annyira tetszenek ezek a kis papírból hajtogatott hajók.








Szintén a Pinteresztről lőttem ezt a dióhéjas hajócskát, valami szenzációs kis díszecske lett.






Új manó is készült, kisebb, mint a tavalyi manóim




Készült még Rénszarvas csapat, újabb Karácsonyfa forma és újabb Angyalszárny forma


Nincsenek megjegyzések: