2017. november 2., csütörtök

Újabb texturás kötés és horgolás mintákba lettem szerelmes

Nagyon szeretem a textúrázott mintákat, annyira különlegesek tudnak lenni, a maguk egyszerűségében. Persze nem könnyű ezeknek a mintáknak a nyomára bukkanni, de ilyenkor képes vagyok órákat, napokat a gép előtt kutakodással eltölteni. Most sem volt ez másképpen, videókat keresgéltem a témában.  Ma egy kötött buborék mintát választottam, remélem úgy fog mutatni párnaként, ahogy a képzeletemben él.







Jó hír a zsínór fonál kedvelőinek. A minta vele is tökéletesen működik. A vékony zsinór fonalat használtam hozzá. Beszerzési forrás: Fonallak Zsinór fonalak




Kötött bogyók után a horgolt bogyót is kipróbáltam. Ezek szerint a videók szerint haladtam, annyi volt a változtatás, hogy én nem egy ráhajtásos pálcákat használtam a bogyó sorok között, hanem rövid pálcákat. Az inspirációt Vintage.schatzkiste Instagram oldalán találtam. Gyönyörű vintage stílusú párnákat készít, rojtottak, bojtokkal és textúrázva, hogy az valami elképesztő.






















Elbűvölően mutatnak minden környezetben szerintem. Ez a natúr szín pedig jól illeszkekik minden féle színárnyalattal.








Nincsenek megjegyzések: