2017. november 19., vasárnap

Óriás takaró készül, egyszerűen lélegzetállító ez a fonál... :-)

Nagyon vastag, nagyon puha, nagyon nagy...nagyon nagyon....:-) de tényleg!!! Őröletesen tetszik, 25 mm kötő vagy horgolótű javasolt hozzá..alig várom, hogy neki lássak. Mutatom folyamatosan a részeredményeket





Elképesztő dolgozni vele, tényleg nem találok szavakat. A gyártó 25 mm-es tűt ajánl hozzá, de én 35 mm tűvel kezdtem el készíteni, mert teljesen jól elbírja a vastagabb tűt is. 180 cm-es takaróra van szükségem, ezért többedik próbálkozásra 40 szemmel kezdtem el a takarót és ez a méret bizonyult jónak. A hossza elvileg 160 cm-es lesz, mindenképpen írom, hogy elég lett -e rá a 6 gombolyag (szerintem nem lesz elég, még legalább 4 gombolyag fog kelleni)  Folyamatosan fotózom a részleteket is, hogy segítsek mindenkinek. Sima kötést választottam, Annámnak az tetszett legjobban.






Nincsenek megjegyzések: