2017. június 21., szerda

Horgolás magasabb szinteken

Senkit se tévesszen meg a cím, nem én űzöm ezt ennyire jól sajnos, viszont órákat képes vagyok a "Világhálón" kutatással eltölteni, ha szeretnék valamit megtudni a témával kapcsolatban. Gondoltam megosztom veletek is, hátha valakinek segít és ugyan úgy, mint én a tökéletességre törekszik minden alkotásnál.

Egy ideje már figyelek sok sok munkát és legtöbbször Izraeli hölgyeknél láttam, hogy annyira, de annyira egyformák  a soraik, hogy nem látszódik sem a sorváltás, tökéletesen áll minden szem soremelésnél. Arra a következtetésre jutottam, hogy ez csak akkor lehetséges, ha minden sorban (nem csak színváltásnál) lezárják az előző sort és újat kezdenek. Abban is egész biztos voltam, hogy nem láncszemekkel váltják a sorokat, ezért elkezdtem keresgélni, hátha találok valami utalást, vagy videót (persze a Panka pólófonala csoporttól és a Modern Horgolt Design csoporttól is kaptam sok sok segítséget)

Csoportokhoz itt lehet csatlakozni:


Egy csokorba szedtem nektek azokat a Videókat, melyek segítségével magas fokon művelhető  a modern horgolási tudomány.
Magic ring elkezdése


Magic ring tökéletes eldolgozása


Következő sor emelése, hogyan dolgozzuk hozzá tökéletesen a következő sort


Néhány trükk, hogy miért is állnak olyan szépen a szemek


Ha ezeket az apró trükköket és "szabályokat" betartjuk, igazán szép és mutatós lesz a végeredményünk. 

MalkishuArt azaz Nirit Freiman munkáit imádom, mert elképesztően gyönyörűek egytől-  egyig. Szerencsére nem fukar, néha megoszt egy- egy kis videót a szépségeiről, így találtam rá ezekre a gyönyörű újabb Virág motívumokra.



Az elkészítéséről itt találjátok a Videót:


Természetesen ki másnál, ha nem MalkishuArtnál találtam meg a szögletes horgoláshoz a képet. Sajnos hozzá nincs minta, de a képről elég jól le lehet olvasni a lépéseket.


Igazán jól variálható kis minta, mert lehet egyre növelni ugyan azokkal a lépésekkel, vagy lehet kis négyzetekből akár téglalap alakúra is össze dolgozni a szőnyegünket. Én még nem döntöttem el, hogy melyik lesz a befutó, de hogy lesz folytatás, az teljesen biztos.




Mindenkinek csodás nyarat és jó munkát kívánok!



Nincsenek megjegyzések: