2016. október 21., péntek

Örömteli alkotási lázban égek

Gyűlnek a szebbnél szebb alapanyagok az asztalomon, és közben egy újabb egyszerű kis szánkó is elkészült. Inspirációs fotókat a Pinteresten találtam.

 Iszonyatosan egyszerű, csak a nagyobb (gyógyszertári) faspatula kell hozzá, darabonként 5 db és egy kicsi a keresztléchez. Illeszkedve a többi színhez természetesen a türkiz és barna bézs árnyalatokat választottam.




Közös fotó az elkészült sílécekről és szánokról


A dobok alapjait is el kezdtem már készíteni. Vártam hozzá scrapbook papírokat, gyönyörűek érkeztek, és vártam pom pom szalagot, ami kicsit csalódást okozott, mert a rendelt világos krém helyett  egy furcsa világos sárga érkezett....Először majdnem a kardomba dőltem, aztán gondoltam egyet, és átfestettem a randa sárgát azokkal a festékekkel, melyeket eddig használtam. A végeredmény csodás, harmonizáló színek.

Így már nincs akadály, hogy a dobok olyan színekben pompázzanak, amilyenekben igazán szeretném. Ráadásul kottapapírt sem kaptam türkizben, hát ha nincs, csinálni kell, nem de bár? (Nem zeneszerzőnek készülök, nehogy megtaláljon valaki, hogy semmit sem jelentenek, mert magam is tudom :-)








Manó alapanyagokkal is jól el lettem látva, megérkeztek a filcek, a szőrmék és a pamutok is a kötött sapikhoz.




Egy új dolog is készül, most csak ennyit tudok mutatni. Egyenlőre annyit tudok a készülő díszekről elmondani, hogy a dobozokhoz én nem gurigákat használtam, hanem vettem kis fadobozkákat, melyeknek egyenként kicsi tetejük is volt. Mivel a dobokhoz nem kellett a tető, azt gondoltam, hogy a hátuljukat ennek is bevonom kartonnal, az elejét befestem tábla festékkel, hogy kréta filccel írhatóak legyenek, és kitalálok hozzájuk valami körítést. Az oldalának a díszítését még nem tudom pontosan, de vagy anyaggal, vagy papírral fogom bevonni és lehetséges, hogy körbe pom pom szalagot is kapnak...:-) Jövő héten kitalálom, hogy is lenne a legklasszabb kis különleges dísz.






Nincsenek megjegyzések: