2016. október 17., hétfő

Nálunk elkezdődött a karácsonyi készülődés

Tudom tudom, hogy korainak tűnik, de egyrészt várni kell még alapanyagokra, melyek külföldről érkeznek, másrészt itthonról is kellett több körben is alapanyagokat rendelnem, talán a héten, jövő héten mindegyik megérkezik :-) Érkeznek alapanyagok a dobokhoz, (scrapbook papírok a bevonáshoz, pompon szalagok a díszítéshez, valamint filceket és szőrméket várok a tavaly igen népszerű Manókhoz)

Ezekhez az ultra cuki sílécekhez és szánkókhoz viszont filléres alapanyagok szükségesek.




Igen  kedvelt Blogom, a KifliésLevendulaBlog, a karácsony címszó alatt szebbnél szebb és ötletesebb karácsonyi csináld magad díszeket találhattok. Én is itt bukkantam rá és persze számtalan képet láttam már Pinterest-en ezekre a kis síélcekre, hát meg kell őket zabálni, annyira édesek. Nem utolsó sorban pedig a gyerekekkel együtt tudunk alkotni, mert akár ragasztani, akár festeni és díszíteni is igazán ötletesen tudnak én Millával együtt készítettem őket. 






Szintén KifliésLevendula útmutatása alapján készítettük Millával ezeket a szánkókat is, melyek ajándékcsomagocskákat szállítanak.

Nagyon egyszerű hozzávalók kellenek, gyógyszertárban kapható faspatulák, illetve kiszuperált ruhacsipeszek alkotják az alap vázat. Én gyógyszeres dobozokat aprítottam szét és ragasztottam össze kis dobozokká és vontam be csomagoló papírral. Csomagoló papírt sem vittem túlzásba, Pancsim énekkönyveit aprítottam szét a kottákért... újrahasznosítás a javából!!! :-) Milla festette én csiszoltam és ragasztottam.
Szenzációs a végeredmény.






Édes kis Millám (5 és fél éves munkája, teljesen egyedül festette minden részét, én csak a ragasztópisztollyal az összeállításban segítettem)




Nincsenek megjegyzések: