2010. július 2., péntek

Kéééééééééééész a terasz

Elkészült végre a várva-várt terasz befedése. Csúúúúúúúcs lett, sokkal jobb, mint gondoltam valaha is. Pár kép Ildi, főleg neked, ide várlak vissza:-DDDD
Ez az egyik kedvenc képem. Imádom a muskátlikat, legyen az szines hagyományos, álló, futó, vagy angol muskátli. Van is mindegyikből jó néhány darab.

Az erkély oldaláról fényképeztem be a teraszra.

A bárpult, a bárszékkel és a kényelmes fetrengővel.



Éppen belakjuk a teraszt.


Ez pedig már a másik oldalról készült, ahol az étkező asztal is megkapta az óriás napernyőt, ugyhogy már ő sincs veszélyben az esőtől. Éppen vendégek jöttek, így teljesen kapóra jött a fotózás a megterített asztalnál.




Sokat kattintgattam az új gépemmel Gárdonyban is













11 megjegyzés:

Hermann Ildikó írta...

Fantasztikus a teraszotok, el vagyok ájulva tőle! Beköltözhetek én is??

ekszerlada írta...

Jááááááááááááááááááááááááááááááj
micsoda virág dzsungeeeeeeeeeeeel!!!csak csábítgassál,csak csábítgassál:))Utána meg nem tudok menni a dolgomra!!Érdekes ez!!Én megálmodok valamit,Te meg megvalósítod!Hogy van ez meg???????????????Nekem az álmom ugyan ilyen virág dzsungel,ahol az illatok közt tudom tölteni szeretteimmel az esti órákat kis hangulatos megvilágítással,grillezéssel,Pancsi hűsítő vitamin bombával....jaaaaaaaaaaaaaaj de oda vagyok,meg vissza!!!!!!!!!!!
Te!Ugyan olyan grilsütőtök van,mint nálunk az etetőben:)))Csinálok fotót,megmutatom!Ez a világ legjobb grillezője.De elmondanám,nekem ugy isten igazából,a kerti,farakásos grillezés jön be a legjobban!! Imádok büdös lenni és enni a finom füstőlt ízzű hussantókat jááááááááááááááj de kéne már haza mennem!!!!!Tudom,oda kert nélküli házba,csak ez a variáció jön,ami szuper,csak elmondtam,én minek a hangulatát imádom.Találtam pár grill pác receptet.Megkaptad?Elküldtem!
De hogy nem láttam én ezt a bejegyzésed?Hogy tudtam én ezt átugrani,hogy csak most látom?Nem értem.
Na jólvan,szépek vagytok!!!Szép romantikus esték jáááááááááááááj!!De jó!!!

timpigyöngyei írta...

CSak nézem, nézem a képeket és ámulok. Most mit mondjak..............
van ízlésed az egyszer biztos!!!!!! :))))
Ez a terasz, hú álmaim közé soroltam! :)

Babra írta...

Irigyirigy!:) Annyira klassz ez a terasz, hogy akárcsak Ildikó, én is beköltöznék:D

Kriszta írta...

Köszönöm lányok, gyertek csak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szívesen látlak benneteket és közben majd jól fűzőcskézünk, meg sütögetünk, meg dzsakuzzizunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁ milyen jó is lenne egy ilyen buli!!!!!!

Kriszta írta...

Ildi! Nekem is az a grillező az igazi, de hát itt a másodikon kicsit sem megvalósítható. És egyébként ebben is csúcsszuper a kaja és tök kis tiszta, hogy nincs fa, vagy faszén a teraszon. Kertben persze én is azt tudom jobban elképzelni és remélem azért eccer majd olyan is lesz:-)DDDD

ekszerlada írta...

Igen,ha másnem,ha haza megyek,rendezünk egy szabadfoglalkozásó gyöngyös fergeteges őrült bulit,ahol csak kacagva lehet csatlakozni!!!!Pancsizunk,fűzünk,virágot szagolunk,eszünk, majomkodunk,jól érezzük magunkat oksziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kriszta írta...

Biztony, hogy oksziiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csak gyere máááááááárrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ekszerlada írta...

györű vagy banya!Igazán kis nőies!!!

ekszerlada írta...

Mese szép a terasz:)))NAgyon jó a kisugárzása:)Elhiszem,hogy jól érzed ott magad:)))

Kriszta írta...

Köszönöm, köszönöm Ildikém!!!!!!!!