2017. október 25., szerda

Szívemhez legközelebb álló bohém stílusban :-)

Nagyon nagyon szeretem a révi Vintage stílust keverni a modern formákkal, ez azt hiszem jól észre is vehető a fotóimon. Sok sok szebbnél szebb alkotást láttam már, melyeket külön féle rojtok, bojtok díszítettek és szívem vágya volt egy ilyen elkészítése. Még kutatok újabb fonalak után, melyek megfelelnének ezekhez a stílusokhoz, készítek még pár színt és fajtát, hogy tudjatok kedvetekre válogatni. Az első egy igazán gyönyörű minta, nekem nagyon nagy kedvencem.


 A mintát Youtube-n találtam meg By0li Instagram oldalán találtam rá, pólófonalból készítette, mely az anyag mássága miatt teljesen különbözik ettől a struktúrától.


Gyönyörű akkor is, ha nem díszítik rojtok, bojtok így is szívesen elkészítjük bárki számára


És végül a bohém stílust idéző rojtos változat. Remélem szereti fogjátok Ti is ezeket a variációkat.












Nincsenek megjegyzések: