2017. szeptember 22., péntek

Műhely feltöltés az új projektekhez

Sok sok futó projektem van egyszerre, de imádom csinálni, párhuzamosan haladok a dolgokkal. Először is már ráfért  a kis műhelyemre egy kis rendrakás, feltöltés, íme ilyen mostanában:


Imádom, hogy a hobbim a munkám és nagyon hálás vagyok, hogy ez így alakult.


Találtam képeket sálakról, sapkákról, persze, hogy kell olyan is, a saját gyermekeimé lesznek az első kis fecskék, reményeim szerint azután abból is fogtok tudni rendelni kedvetekre.



Megyek is és bele vetem magam a munkába, jelentkezem majd részletekkel és a kész termékekkel is!





Ezt a kötés mintát pár napja találtam knitspleaseukoldalán, de leírás nem volt nála, és hiába kerestem youtube-n. Így maradt a kép és a hosszas kísérletezgetés, de rájöttem a mintára. Irtózatosan mutatós nekem a kedvenc most!






Csodás napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: