2017. május 9., kedd

Első kerek szőnyeg Susimiu mintával

Susimiu szőnyegeit már egy ideje nézegetem, nem semmi, amit ez a lány művel a fonalakkal. Szerencsére szereti megosztani a tudását, így némi esély nyílt arra, hogy kipróbáljam. Még mindig azt vallom, ha tudnék horgolni, kicsit egyszerűbb lenne a feladatom. Most bézs színben készítem el ezt a gyönyörűséget, de biztos, hogy néhány még fog készülni pasztell színekben is. Mutatom a képeket a kezdetekről, mert még javában tart a munkafolyamat.





 Itt 49 cm az átmérője. Kb. egy 750-800 gr gombolyag kell hozzá.


Elindultam a második etappal, jajj annyira izgalmas...:-)


Ennél a pontnál fogyott kb. másfél gombolyag fonál, az átmérő: 59 cm.


Ezen a képen az átmérő 90 cm és 4 gombolyag tekercsnél tartok. Imádkozom, hogy a maradék 2 tekercs elég legyen még 2 sorra....


Ennél a pontnál az átmérő 1 méter, 5 gombolyag fonal fogyott. (Szerencsére szuper és segítőkész emberekkel vagyok körül véve, mert tudtam szerezni még 3 gombolyagot, nehogy bajba kerüljek))))











Nincsenek megjegyzések: