2017. január 23., hétfő

Újabb ládák alakultak át tárolóvá

Kisebb magasságú ládát választottam Milla  játékainak, mert úgy gondoltam könnyebb lesz átlátni. Az alapszín itt is a Cream White (Pentart) az élekre türkiz bőr került, melyeket rajzszöggel és ragasztópisztollyal rögzítettem. Elejére egy szívecske motívum került, textil festékkel egy világosabb türkiz színben. Három ilyen ládikát terveztem, jól fognak mutatni egyenként is és egymás tetején is. A belsejébe törtfehér vastag vászon anyag került, melyre türkiz színnel virágos stencilt készítettem. A másik két láda külseje is elkészült, már csak a belsőket kell bele helyezni és jöhet a feltöltés is.







Alakul az újságos láda is, még a görgők hiányoznak az aljáról. Belsejébe szőrmét választottam, mert annyira kis üde színfolt lesz így a nappaliban. Színe Pentart Cappuchino árnyalat, sarkaira barna bőr és sötét szegecs került. Amint Ikeába is eljutok, meglesznek a görgők is. A kedvenc újságaimmal már el is kezdtem feltölteni.





Nincsenek megjegyzések: