2016. december 12., hétfő

Karácsonyi díszek gipszből, 3D dekupázs technikával

Láttam pár igazán izgalmas és érdekes videót 3D dekupázs technikával, ITT megtaláljátok őket ti is.  Egyértelmű volt számomra, hogy nem maradhatott el a kipróbálás. Többszöri nekifutás után, amikor meglettek az alapanyagok, elkezdődött a gipszkiöntés.
Az Öntőformát ITT  tudjátok beszerezni.  Ugyancsak itt szerezhettek be minden más, e technikához szükséges alapanyagot is.

 Az asztalom alkotás közben


Ebbe a szalvétába beleszerettem első ránézésre. 6 cm-es a legnagyobb gipsz forma, ezt használtam. 

Itt rizspapírt dekupázsoltam fel a gipsz formára. Majd az egészet egy kerek doboz tetejére (amiből korábban a nagyobb dobot készítettem) ragasztottam rá. a Doboztetőt stencillel készítettem el majd szilikon nyomdával postai bélyegző formákat nyomtam ré. Ezután a maradék pom pom szalaggal vontam körbe, majd kapott egy karácsonyi dísz gyöngykupakot és akasztót is. 





Nagyon kedves barátnőmnek készítettem ezt a pár díszt, cserébe a fantasztikus arc masszázs  karácsonyi ajándékért.  Remélem eltaláltam a színeket! Pénteken tali!!!! Cupp!!!!




Néhány bohókás szőrös gömb is készült a maradék szőrme felhasználásával




Nincsenek megjegyzések: