2012. szeptember 2., vasárnap

Zefron nyakpánt Pancsikámnak

Hétvégén végre volt kevés extra szabadidőm, ezért nekiláttam rendet rakni a gyöngyös dobozaimban. Ki is választottam több variáció kristályt a következő projektemhez, mikor Pancsi megkérdezte, anya, nem csinálod meg nekem a nyakpántot, amit összekészítettem, mindjárt vége a nyárnak?!?! Igy született meg Zoojabeads Csillus mintája alapján ez a csodaszép Zefron nyakpánt, Pancsikám által választott színekben. Egyenlőre csak ennyi fotót tudtam róla készíteni, mert a délelőtti barátnős programra már feltétlenül vinnie kellett!!!!!

8 megjegyzés:

Liza írta...

Eszméletlenül jól néz ki!

LUCY írta...

Maravillosos....

feherkriszti írta...

Szuper jó!

Marilla írta...

Nagyon jól néz ki !!!Vidám nyári színek.Ügyesen választott a lánykád !Nagyon belejöttél a sujtás technikába .

Artesania Lantoxana írta...

como me gusta como combina los colores, Es una maravilla

mimmaget írta...

stupenda, ma tutte le cose che fai sono super

LUJZA Gyöngyei írta...

Dögös lehet felvéve ez a nyakpánt. Nagyon jók a színei :).

mimmaget írta...

bellissimi, tutti i tuoi lavori, complimenti sei grande