2018. május 3., csütörtök

Terasz projekt


Amikor megérkezik a jó idő, egyre több és több időt töltünk a teraszon, így nem csak kiücsörgős részre van szükségünk, hanem éktezési és főzési lehetőségekre is. Szerencsére a terasz alkalmas arra, hogy mindkettő megvalósulhasson úgy, hogy közben nem zsúfolt, mégis nagyon nagyon szép és hasznos tereket ad a család számára tavasztól őszig.

Ücsörgős rész





Így frissültek fel és alakultak át tavaly, a 11 éves fotelek... némi olajos kezelés és mintha vadi újak lennének...hálás bútordarabok.





Nyári konyha, étkezővel 



Imádok újra hasznosítani, szinte mindent átfestek, vagy alakítok, hogy ne kelljen újat vásárolni és legyen tényleg nagyon egyedi.  Télen a helyi zöldségesnél már be is szereztem néhány zöldséges ládát (előszeretettel pakolom bele a fonalakat is), de most egy kis szekrénykét alakítottam ki belőlük. Jól mutat rajta és benne is a sok virág, kiegészítésként pedig két lámpással fokoztam az nyáresti hangulatot. Szerintem ellenállhatatlanul otthonos lett.



Zöldséges ládák új élete, átalakulása. Már írtam többször is róla. Az átalakításokat itt találjátok: 





És természetesen az itt látható fonalak is az általam festett  zöldséges ládákban vannak:



A raklap is saját festés és csiszolás eredménye, imádom a dekorációknál, mert annyira természetesen szépséges. Raklapokból készült még Pancsim ágya:









Imádom az idei teraszunkat. Sajnos ez a szőnyeg egyenlőre nem maradhat kinn, amig az árnyékolás meg nem érkezik, de nagyon nagyon illik a bútorokhoz és a virágokhoz is. Eszembe jutott, hogy van a Hoooded-nak egy fonala, ami 100% Jute anyagból van, pont ezekre a projektekre való. Natúr színtben el is kezdtem a szőnyeg megvalósítását.





Végül egy összhatás fotó, ahol látszik, milyen szépen kapcsolódik a két rész egymáshoz és a nappalihoz is.



Köszönöm, hogy benéztél, következtsz a facebookon és az instagrammon is.

Nincsenek megjegyzések: