2018. május 7., hétfő

Régi ócska gyógyszeres láda új élete

Nemrég írtam, mennyire szeretem újra hasznosítani a kidobásra szánt dolgokat. Ilyen volt ez az ócska gyógyszeres láda is, melyet alaposan át kellett súrolni, kicsit itt ott megcsiszolni, ahol lepattogott nagyon a festék, de eredeti állapotában akartam meghagyni, egyenlőre nem szándékoztam festeni. Amíg a festék nem pattog le róla, addig így marad....vagy majd meglátjuk hogy lesz...

A fonalaim kaptak benne helyet, nekem nagyon tetszik, ilyen nyitott ajtókkal:


Ilyen, amikor csukom az ajtót.


Zárt ajtókkal is nagyon hangulatos. Készülnek az újabb vintage stílusú bel és kültéri szőnyegeim. 


És akkor mutatok néhány előtte fotót: 





Átsiklás után egész szép eredményt kaptam, egyenlőre maradt így, majd még eldöntöm, hogy festem, vagy nem festem. 



Nincsenek megjegyzések: